برات شهادت در جوانی...

برات شهادت در جوانی...
نویسنده: ghasemi | تاریخ: 9 بهمن 1391 | نظرات: 2 | بازدید: 35
ثامن تم : برات شهادت در جوانی!

بنویس ای قلم- بنویس

بنویس از لحظه لحظه های درد کشیدن وارث آدم. بنویس از بی عدالتی هایی که هر روز شمار بی شماری را به زانو در آورد

بنویس از نبایدهایی که باید شد و بایدهایی که به فراموشی تاریخ پیوست

بنویس ای قلم

بنویس از شکستن حرمتت بگو از زخم هایی که لغزش دستان نا اهل بر پیکره ات وارد ساخت

بگو از آنانی که سدی شدند برای خاموشی ات هم آنانی که تو را به بردگی افکار پلیدشان درآورند …

بنویس ای قلم

امروز را بهانه کن و بنویس از آنچه که همچون خنجری گلویت را می فشارد فریاد کن از این همه بازی و سیاه بازی…

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

السلام علیک یا صاحب الزمان روحی فداک مولای من!
دلم در مهر تو گره خورده اما وا اسفا که کوه گناهم.
آقایم! جانم پیش کش لحظه تنهایی ات, ای کاش کاری از دست این حقیر گناه آلود بر می آمد که لبخندی بر رخسار شما بنشاند, پشیمانم از اعمال زشت خود.
مولایم! قاصرم که با شما سخن بگویم, فقط جان کلام این حقیر آلوده این است که:
تو هستی و من نیستم, تو کریمی و من گدایم, تو بینایی و من کور ترینم.
یابن الحسن! همه هستی ام خاک پایت, از گل رویت شرمنده ام که با شما سخن بگویم, چون غفلت و آلودگی و دنیا طلبی من نیز مثل خیلی دیگر دل شما را خون میکند و تنهایی شما را افزون تر; پس من دیگر با چه رویی سخن بگویم؟ اما مهر شما, عطای خداوند است که فطرتا در اعماق وجود حقیر و بی لیاقتم ریشه داونیده.

آقایم! اگر چه حقیرم و بیشتر اوقات به یاد همه هستم غیر از عزیز زهرایم روحی فداکم, اما با همه این ها باز هم به خدا سعی میکنم در همه دعاهایم اول از همه برای تعجیل در ظهور شما دعا کنم, بعد هم برای سلامتی و طول عمر رهبر فرزانه ام, سید علی دعا میکنم تا خداوند به ما مهر ورزد و تا ظهور شما سایه ایشان را بر سرمان مستدام نگه دارد که به خدا اگر سید علی برود می دانم هم شما اشک میریزید و هم ملت ما و همه مسلمانان یتیم خواهند شد, پس شما هم دعا کنید که خدا ایشان را برایمان نگهدارد.
دعای من بر آورده شدن حاجت تمام مسلمین است و آرزوی شخصی خودم یعنی نیاز شخصی خودم هم “شهادت” است. یابن الزهرا شمارا به خدا دعا کنید من هم تا جوان هستم به فیض شهادت در راه خدا و در رکاب ولایت نائل شوم, به خدا نمی خواهم بعد از رهبرم سید علی زنده باشم. در شب میلاد مبارکتان اگر بزرگواری میفرمایید و به من عیدی میدهید تو را به خدا برات شهادتم را (در جوانی) از خدا بگیرید خدا خواسته شما را قبول میکند.


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احشرنا معهم و اهلک اعدائهم اجمعین آمین یا رب العالمین

التماس دعای فراوان

“یازهرا(س)”



:: موضوعات مرتبط: با شهدا , ,
:: برچسب‌ها: برات , برات بهشت , بهشت , جوانی , برات بهشت در جوانی , ثامن تم , قالب وبلاگ , قالب مذهبی , ابزار مذهبی , ابزار مذهبی رایگان , قالب مذهبی رایگان ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : mounji
تاریخ : چهار شنبه 18 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: